شرکت ادوبی یکی از عرضهکنندگان مطرح راهکارهای بازاریابی را خرید
شنبه 8 تير ۱۳۹۲
شرکت ادوبی (Adobe) تصمیم گرفته است با خرید یکی از شرکتهای عرضهکننده ابزارهای مدیریت
کمپین، راهکارهای بازاریابی خود را ارتقا دهد.
به گزارش وب سایت cmswire، شرکت ادوبی تصمیم گرفته است شرکت نئولِین (Neolane) را که
عرضهکننده ابزارهای مدیریت کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی است، به مبلغ 600 میلیون
دلار خریداری کند. یکی از مهمترین دلایل علاقه ادوبی به نئولِین این است که این شرکت
دارای راهکارهایی است که میتوان تجارب و فعالیتهای آنلاین و آفلاین در زمینه بازاریابی
را با هم ترکیب کند.
بر اساس این گزارش، راهکارهای نیولین به کسب و کارهای مشتری شرکت ادوبی اجازه میدهد
کمپینهای بازاریابی خود را از طریق اینترنت، شبکههای اجتماعی، ابزارهای همراه، ایمیل
و مراکز تماس خود دنبال و آنها را با هم ترکیب کنند.
ادوبی قصد دارد شرکت نئولین و راهکارهایش را در بخش راهکارهای پردازش ابری خود در حوزه
بازاریابی ادغام کند. ادوبی در این بخش پنج راهکار جداگانه در زمینه بازاریابی طراحی
و عرضه میشود. ادوبی قصد دارد راهکارهای نئولین را در کنار این پنج راهکار و به صورت
جداگانه مدیریت کند. ادوبی همچنین تصمیم گرفته است مدیران شرکت نیولین را وارد تیم
مدیریتی خود کند.
گفتنی است شرکت نئولین یکی از عرضهکنندگان مطرح راهکارهای بازاریابی است که در این
بازار از رشد بسیار شتابندهای نیز برخوردار است. این شرکت که سال گذشته رشدی 40 درصدی
را تجربه کرده بود، از سوی نشریه فوربس به عنوان یکی از خوشآتیهترین شرکتهای آمریکایی
معرفی شده بود. این شرکت در سال 2001 تاسیس شده بود و هم اکنون شعبههایی نیز در کشورهای
فرانسه، بریتانیا، نروژ، آلمان، استرالیا و سنگاپور دارد.
منبع : همكاران
سيستم